fredag 25. april 2008

Grimasefjes;)

Av og til når man tar så mye bilder av de små,så blir det noen blinkskudd som egentlig ikke skulle bli tatt;)
Dette bildet tok jeg da jeg satt på gulvet sammen med Sebastian og han absolutt skulle opp på fanget og ta på fotoapparatet,så tok jeg et bilde mens han plagdes som verst med å få tak i det;)
Nydelig;)

1 kommentar:

  1. Herlig "fante-fjes" på gutten!

    Ser ut som om han pønsker på noe, hehe...

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)