- en blogg om livet som mamma,kone og medmenneske...
fredag 25. april 2008
Grimasefjes;)
Av og til når man tar så mye bilder av de små,så blir det noen blinkskudd som egentlig ikke skulle bli tatt;)
Dette bildet tok jeg da jeg satt på gulvet sammen med Sebastian og han absolutt skulle opp på fanget og ta på fotoapparatet,så tok jeg et bilde mens han plagdes som verst med å få tak i det;)
Herlig "fante-fjes" på gutten!
SvarSlettSer ut som om han pønsker på noe, hehe...