I dag skjedde det store! Sebastian gikk sine første skritt!
Han har lenge reist seg opp,gått ved sida av bordet og sånt,og nå på slutten har han reist seg rett opp på golvet og bare stått og kjent på balansen;)
Så i dag satte ho Silje seg framfor han da han sto på golvet og sa at han skulle komme til ho..
Og så helt uten at vi var forberedt på det,så gikk han 4 skritt rett mot ho!
Ho Silje satte i et rop:"Han går! Han går!"
Ho prøvde det samme enda en gang,og han gikk 5 skritt mot ho igjen!
Jeg prøvde det samme selv etterpå,og det virke som at når man sette seg på golvet framfor han og kommer i samme høyde som han,så føle han seg såpass trygg på seg selv og balansen at han tørr å gå;)
Veldig artig at det skjedde her på Grytøya,og at ho Bestemor fikk oppleve de første skrittene,sida ho og han Jørgen fikk se han på sykehuset da han va nyfødd,og va bare en halvtime gammel og ikke helt tørr bak ørene;)
Så nå er vel de roligste dagene over for denne lille gutten,kan tenke meg det blir full fart og det blir nok gått mange skritt framover etterhvert som han blir tryggere på at han får det til;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)