lørdag 14. februar 2009

Lillehanda...

Det går stadig framover med brannskaden Sebastian fikk for over ei uke siden. Skaden ser ut til å lege seg godt selv. Det har selvfølgelig hjulpet godt på med det vi har lagt på som vi fikk i posten hos sykepleiergudmor Hanne dagen etter Sebastian brente seg (Mepitel-er som en "netting" i plast som man klipper til og legger oppå brannskaden,så slipper man at kompress og bandasje setter seg fast i blemma,event det åpne såret)
Nå ser det ut til at en god del av den gamle huden har gått i oppløsning/råtnet bort og det har dannet seg ny hud under.
Vi har jo skiftet på såret hver dag,har renset og lagt på ny bandasje,så det ser ut til at vi har klart det bra;)
Så får vi håpe at det bare går bedre og bedre fram mot vi har avreise til Puerto Rico sånn at vi slipper sårstell mens vi er der nede...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)