onsdag 17. juni 2009

Gråtassdansen;)

Måtte bare legge ut den her,sjekk alle de flotte danseteknikkan lillegutt mestrer;)

4 kommentarer:

  1. Stilig!!! Skjønner at denna karen skal gjøre karriære av å sjarmere damene på dansegulvet! :oD Så det er her inne du "gjemmer" deg? Har ventet og ventet på innlegg på bloggen din, så er du her og utfolder deg? Tar meg den frihet å legge deg til "kikkerlista" mi. ;o)
    Husker forresten nå at jeg lovte å sende deg noen maskemarkører her i vinter *rødme* Du skjønner, det er litt langt til postkontoret her, så derfor har du ikke fått dem! *kremt* Vel vel, vi får se om ikke jeg klarer å karre meg avgårde snart. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så koselig at du vil følge denn bloggen også,ja det er her jeg utfolder meg...prøver å skrive litt her med jevne mellomrom om det som skjer her på gården og det som ellers opptar meg.
    De maskemarkørene haster det ikke med,hadde glemt dem jeg også;)

    SvarSlett
  3. Reger med Sebastian fører an på dansegulvet når vi kommer oppover neste gang Nora Helene har noen "moves" ho også, men ikke riktig så fancy som disse, hehe. :-)

    SvarSlett
  4. Jeg elske den der fram og tilbake gåinga,trur den blir rå om noen år når han skal innta dansegolvan på fest;);)
    Ka du trur den her karen hvis han kunna prøvd Singstar??? Det hadde blitt ubetalelig;)
    Han har alltid vært gla i musikk,og med en gang han høre musikk på radioen,så sei han "La,La!La,La!" og byinne å danse som en gal;)
    Må vel bare melde han på So you think you can dance;)

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)