Stilig!!! Skjønner at denna karen skal gjøre karriære av å sjarmere damene på dansegulvet! :oD Så det er her inne du "gjemmer" deg? Har ventet og ventet på innlegg på bloggen din, så er du her og utfolder deg? Tar meg den frihet å legge deg til "kikkerlista" mi. ;o) Husker forresten nå at jeg lovte å sende deg noen maskemarkører her i vinter *rødme* Du skjønner, det er litt langt til postkontoret her, så derfor har du ikke fått dem! *kremt* Vel vel, vi får se om ikke jeg klarer å karre meg avgårde snart. Ha en fin dag!
Så koselig at du vil følge denn bloggen også,ja det er her jeg utfolder meg...prøver å skrive litt her med jevne mellomrom om det som skjer her på gården og det som ellers opptar meg. De maskemarkørene haster det ikke med,hadde glemt dem jeg også;)
Reger med Sebastian fører an på dansegulvet når vi kommer oppover neste gang Nora Helene har noen "moves" ho også, men ikke riktig så fancy som disse, hehe. :-)
Jeg elske den der fram og tilbake gåinga,trur den blir rå om noen år når han skal innta dansegolvan på fest;);) Ka du trur den her karen hvis han kunna prøvd Singstar??? Det hadde blitt ubetalelig;) Han har alltid vært gla i musikk,og med en gang han høre musikk på radioen,så sei han "La,La!La,La!" og byinne å danse som en gal;) Må vel bare melde han på So you think you can dance;)
Stilig!!! Skjønner at denna karen skal gjøre karriære av å sjarmere damene på dansegulvet! :oD Så det er her inne du "gjemmer" deg? Har ventet og ventet på innlegg på bloggen din, så er du her og utfolder deg? Tar meg den frihet å legge deg til "kikkerlista" mi. ;o)
SvarSlettHusker forresten nå at jeg lovte å sende deg noen maskemarkører her i vinter *rødme* Du skjønner, det er litt langt til postkontoret her, så derfor har du ikke fått dem! *kremt* Vel vel, vi får se om ikke jeg klarer å karre meg avgårde snart. Ha en fin dag!
Så koselig at du vil følge denn bloggen også,ja det er her jeg utfolder meg...prøver å skrive litt her med jevne mellomrom om det som skjer her på gården og det som ellers opptar meg.
SvarSlettDe maskemarkørene haster det ikke med,hadde glemt dem jeg også;)
Reger med Sebastian fører an på dansegulvet når vi kommer oppover neste gang Nora Helene har noen "moves" ho også, men ikke riktig så fancy som disse, hehe. :-)
SvarSlettJeg elske den der fram og tilbake gåinga,trur den blir rå om noen år når han skal innta dansegolvan på fest;);)
SvarSlettKa du trur den her karen hvis han kunna prøvd Singstar??? Det hadde blitt ubetalelig;)
Han har alltid vært gla i musikk,og med en gang han høre musikk på radioen,så sei han "La,La!La,La!" og byinne å danse som en gal;)
Må vel bare melde han på So you think you can dance;)