mandag 28. desember 2009

Litt julebilder... ;)

Et lite bilderas fra årets julefeiring;)

Bestefar,Sebastian og Silje pynter juletreet

Det ferdigpynta juletreet

Silje og Sebastian pynter pepperkakehus;)

Ska tro om det ble nok godteri på huset???

Nissen har vært på besøk natt til julaften og puttet godteri i strømpen;)

Det vakre trekløveret mitt;)

Sebastian og mor sin nisse;)

Spent liten gutt foran juletreet på julaften;)

Her går det vilt for seg!
Av og til er det best å stå når julepakkene skal åpnes!

Tunga rett i munnen når man skal åpne pakkene!

Etterpå må gavene prøvekjøres;)

Sliten gutt foran tvn etter gavene er åpnet...

...og ei sliten jente...

Her inntas julemiddagen...
Vi hadde en kjempekoselig julaften,er så koselig å se på ungene hvor mye de setter pris på gavene de får;)
Julaften er jo mest for ungene,for oss voksne er det best når alt er avsegstyrt og ungene er lagt seg og man kan sette seg i en stol med et lite glass Baileys...zzzzzzzzz....

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder! He he, må flire av pepperkakehuset. Syns igrunn dere hadde litt lite godteri på det *fnis*. Jo mere jo bedre!

    SvarSlett
  2. Hehe...da det ikke var plass til mere godteri på,så sprøyta de melis rundt huset og hev på resten der,så det blir nok sukkerkick i kveld når det skal knuses;)

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)