Et lite bilderas fra årets julefeiring;)
Av og til er det best å stå når julepakkene skal åpnes!
Tunga rett i munnen når man skal åpne pakkene!
Etterpå må gavene prøvekjøres;)
Sliten gutt foran tvn etter gavene er åpnet...
Vi hadde en kjempekoselig julaften,er så koselig å se på ungene hvor mye de setter pris på gavene de får;)
Julaften er jo mest for ungene,for oss voksne er det best når alt er avsegstyrt og ungene er lagt seg og man kan sette seg i en stol med et lite glass Baileys...zzzzzzzzz....
Herlige bilder! He he, må flire av pepperkakehuset. Syns igrunn dere hadde litt lite godteri på det *fnis*. Jo mere jo bedre!
SvarSlettHehe...da det ikke var plass til mere godteri på,så sprøyta de melis rundt huset og hev på resten der,så det blir nok sukkerkick i kveld når det skal knuses;)
SvarSlett