torsdag 17. juni 2010

Mer bilderedigering...

Dette bildet har jeg gjort skarpere med Picasa.
Motivet er gjort skarpere og bakgrunnen blir dermed dusere
sånn at motivet kommer bedre fram;)

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Ja, picasa er ett fint og lett program:-) Har PhotoShop installert på datamaskin, men det er så veldig vanskelig så det bruker jeg ikke....

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)