fredag 27. august 2010

Bloggtørke...???

Sommeren så vi lite til og plutselig kom høsten...og med den kom det faktisk litt godvær,så i det siste har data og blogg blitt nedprioritert.
Men her kommer det i alle fall en bildekavalkade over det som har skjedd siden sist;
Forrige helg var vi i Lakselvdalen,der har svigermor barndomshjemmet sitt og de gangene vi har vært der,har det alltid vært mange andre der også.
Men denne gangen dro vi alene,og det var utrolig deilig.
Stille og fredelig,sol og familiekos;)

Her koser jeg og minsten oss ute på plenen

Lillegullet<3
Vi tok samtidig siste 10-på-topp fjelltur!
Jippi! Vi klarte det i år også;)
Siste turen gikk til Holmevassfjellet som er i Lakselvdalen.
En flott tur i fint terreng,litt mye vind på toppen,men men...;)

Aleksander og Silje nesten kommet seg til topps!

På toppen!

Flott utsikt!

Lengre ned i bygda i Lakselvdalen,er det en familie som har masse hester.
Og de elsker å "laupe" rundt omkring på leiting etter gress,de går fritt altså;)
Disse hestene er alltid på visitt oppe ved Nakken (som huset og plassen heter),
og er skikkelig glade i folk,så det blir mye kos og godsnakk på dem;)

Silje hestejente;)

Kongebilde!

Har du flere sukkerbiter mon tro???

Hver fredag og annahver mandag har jeg og Sebastian fri fra barnehagen,og de dagene bruker vi til masse kos og turgåing og ellers annet som vi finner på.
Forrige mandag trillet vi tur etter veien og var på to bruer og kastet stein i elva;)
Første steinen skal kastes;)

Steinksating i Sagelvvatnet;)

Verdens fineste Sebastian<3>
Sagelvvatnet;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)