torsdag 16. september 2010

JAAAADDDDAAAA!!!

Gjett om det var god stemning etter veiing på Grete Roede kurset på tirsdag!!!
Minus 1,7 kilo!!! Meget godt fornøyd med det ja!!!




Så nå er det bare å "keep up the good work" fram mot neste veiing også;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)