Så er vi et stykke inn i romjula og selve julaftenen er overstått...
Vi kom oss gjennom jula selv om starten ble trasig...
Men nå er (nesten) alt bra igjen,
for da Silje og Aleksander var på kirkegården sammen med Mor Sissel på julaftenen,
dro jeg til en av nabogårdene og hentet to nye kaninunger;)
Da Silje og Aleksander så kom hjem ba jeg dem hente det som sto innerst inne i kjellergangen og ta det m opp i stua.
Der sto kaninene;)
Tror de ble veldig glade for dem,
de vil selvfølgelig aldri erstatte de vi hadde...
men et lite plaster på såret blir det hvertfall;)
Så var det hva vi skulle gjøre med Knerten da...
for de to kaninungene er mindre enn ham,
og jeg tør ikke slippe dem ilag...
Og selv om det smerter meg å gjøre det,så har vi funnet et nytt hjem til Knerten.
Han skal til en gård lengre oppi bygda,de henter ham etter jul.
På første juledag bygde vi et bur som de to kaninungene skal være i nå på vinteren,
også lager vi et større bur til dem til våren/sommeren.
De nye er ganske så langhårete,så vi må vel klippe dem litt etterhvert;)
Foreløpig heter de Karoline og Phineas,så får vi se hvilket kjønn de er etterhvert...;)
Litt bilder fra julefeiringa;
Her Silje med Karoline;)
Aleksander med Phineas
Phineas og Karoline i det nederste buret,Knerten på toppen;)
Krumkake og is til dessert 1.juledag...det smakte fortreffelig;)
Mannen min<3>
Vi har hatt ei flott jul så langt,late dager med seine frokoster og sein legging på alle uten minsten. I dag kjørte pappa hjem til Harstad og til helga kommer kanskje mamma og Jørgen hit for å feire nyttårsaften,det blir koselig;)
Håper alle der ute i bloggeverdenen har hatt ei fin jul så langt!
Fortsatt God Jul til dere alle sammen;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)