søndag 26. desember 2010

Julefeiring;)

Så er vi et stykke inn i romjula og selve julaftenen er overstått...
Vi kom oss gjennom jula selv om starten ble trasig...
Men nå er (nesten) alt bra igjen,
for da Silje og Aleksander var på kirkegården sammen med Mor Sissel på julaftenen,
dro jeg til en av nabogårdene og hentet to nye kaninunger;)
Da Silje og Aleksander så kom hjem ba jeg dem hente det som sto innerst inne i kjellergangen og ta det m opp i stua.
Der sto kaninene;)
Tror de ble veldig glade for dem,
de vil selvfølgelig aldri erstatte de vi hadde...
men et lite plaster på såret blir det hvertfall;)
Så var det hva vi skulle gjøre med Knerten da...
for de to kaninungene er mindre enn ham,
og jeg tør ikke slippe dem ilag...
Og selv om det smerter meg å gjøre det,så har vi funnet et nytt hjem til Knerten.
Han skal til en gård lengre oppi bygda,de henter ham etter jul.
På første juledag bygde vi et bur som de to kaninungene skal være i nå på vinteren,
også lager vi et større bur til dem til våren/sommeren.
De nye er ganske så langhårete,så vi må vel klippe dem litt etterhvert;)
Foreløpig heter de Karoline og Phineas,så får vi se hvilket kjønn de er etterhvert...;)
Litt bilder fra julefeiringa;

Sebastian koser seg med snop fra julestrømpen;)

Silje og Knerten

Aleksander og Knerten

Julegrøtspising hos Sissel på julaften,18 stk til bords;)

Søtingan mine<3

Julegavene til minsten pakkes opp,store gaver er aldri å forakte...

Minsten i finstasen på julaften

Sebastian fikk pepperkakegutt kostyme i julegave,han likte spesilt hatten;)

1.juledag ute og prøver skiene han fikk hos mamsen og papsen i julegave.

De nye kaninene er kommet til gårds,skikkelig langhårete;)
Her Silje med Karoline;)

Aleksander med Phineas

Phineas og Karoline i det nederste buret,Knerten på toppen;)

Krumkake og is til dessert 1.juledag...det smakte fortreffelig;)

Mannen min<3>
Vi har hatt ei flott jul så langt,late dager med seine frokoster og sein legging på alle uten minsten. I dag kjørte pappa hjem til Harstad og til helga kommer kanskje mamma og Jørgen hit for å feire nyttårsaften,det blir koselig;)
Håper alle der ute i bloggeverdenen har hatt ei fin jul så langt!
Fortsatt God Jul til dere alle sammen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)