I dag har det vært skikkelig høstvær ute,det har regnet så det plasket og da jeg henta Silje på laup så hang tåka tung over bygda. Det er noe mystisk over denne årstida,det er liksom en forberedelse til en lang og kald vinter og det føles som om vi egentlig burde gå i hi...den som bare hadde vært en bjørn;)
Men med høsten følger det mye kos også,stearinlys og fyr på peisen...flere gode grunner til å roe ned tempoet og bare kose seg;)
Ønsker dere alle sammen en fin søndag videre,få ungene til sengs og kryp opp i sofaen med beina godt oppunder deg,en varm kopp te og en god bok i hendene;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)