I løpet av helga
har det kommet mer julepynt i det Opgård´ske hjem;)
Kjenner jo at jeg får mer og mer julestemning etterhvert som julepynten kommer fram;)
Har dere også begynt å få julestemning???
Minstemann fikk tenne det første lyset i adventskransa...krys om en hane!


Så koselig:-) Kan tenke mä at han var stolt:-)
SvarSlett