søndag 27. november 2011

Adventskos;)

I løpet av helga
har det kommet mer julepynt i det Opgård´ske hjem;)

Kjenner jo at jeg får mer og mer julestemning etterhvert som julepynten kommer fram;)
Har dere også begynt å få julestemning???



Minstemann fikk tenne det første lyset i adventskransa...krys om en hane!

1 kommentar:

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)