Sååå fornøyd i dag da eldstemann sjekka mailen sin og hadde fått positivt svar fra Tine meieriet her på Storsteinnes om at han hadde fått sommerjobb der ;)
24.juni klokka 09.00 skal han møte opp og han skal være i hvitostproduksjonen, så nå ser vi for oss at han kommer hjem med fersk hvitost "hver dag" ;)
Så godt å se at de lokale firmaene satser på ungdommen!
Og veldig bra for eldstemann at han får denne sjansen, både for å ha noe å gjøre om dagene, men også for å tjene egne penger ;)
Så glad på hans vegne ;)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)