De siste dagene har snøen smeltet som bare det, og jeg tar meg i å begynne å planlegge alt jeg kan gjøre når det blir vår...
Men så vet jeg jo at jeg bor i Nord-Norge og nesten uten unntak så vil det alltid komme mer snø når man begynner å se fram mot at snøen skal bli borte...så jeg tør egentlig ikke å tenke så mye på det.
Til bursdagen min fikk jeg lovnad om ny sykkel av far i huset, og jeg tenker jo på hvor bra det blir når snøen blir borte og jeg kan begynne å sykle på jobb.
Skal prøve å ikke tenke mer på det...for plutselig laver snøen ned!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)