søndag 21. september 2008

Høsten er her..

Høsten er vel den fineste årstiden for oss som er glad i å fotografere,så her kommer det noen blinkskudd fra en tidlig morgen med mye dugg og nydelige naturopplevelser..

Regnvått spindelvev..

Duggvåte lupinblader..

Morgendugg i regnvått gress..

Høstfarger i skogen..Duggvått gress..

Spindelvev på lupinblader..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)