Så kom vi til sånne plassa der man fikk relasjona til programmet "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.."
Husan låg helt oppi fjellsida,og man kunne jo undres kor veien dit opp gikk..Midt oppå snaufjellet(også kalt Valdresflya),og sjekk de veistikken,minst 4 meter lang! Så trur ikke vi skal klage over mye sny her heime!!
Jippi! Framme på Beitostølen! Første natta lå vi på ei hytte,kjempefin hytte med to soverom,men natta etter fikk vi ei lielighet som vi hadde resten av oppholdet,den va fordelt på to rom,der det eine va hovedrommet med stue,kjøkkenkrok og soverom med familiekøya og bad med dusj. Så va det et rom til med ei køyeseng,sofa,kjøkkenkrok og tv.. Gjett hvem som kapra det rommet..? Silje og Aleksander va veldig godt fornøyd med å få "egen" leilighet med egen tv som de kunne bestemme sjøl ka de sku se!!;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)