- en blogg om livet som mamma,kone og medmenneske...
Gutten er jo så fotogen at det er en fryd...og man klarer jo ikke å la være å ta bilda når han gjør seg så lekker;)
Kor flink han e å possere da! *dåne* Trur han må ta et kurs på jenten mine. (særlig Nora Helene). Minstemor her nekter jo å se i kamera, hehe.Herlige gutten!!Kjempeflotte bilda!
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)
Kor flink han e å possere da! *dåne* Trur han må ta et kurs på jenten mine. (særlig Nora Helene). Minstemor her nekter jo å se i kamera, hehe.
SvarSlettHerlige gutten!!
Kjempeflotte bilda!