lørdag 11. oktober 2008

Flere høstbilder...

Er så utrolig fine farger ute nå på høsten og måtte jo ut her om dagen og ta noen bilder av Sebastian ute i hagen...

Gutten er jo så fotogen at det er en fryd...og man klarer jo ikke å la være å ta bilda når han gjør seg så lekker;)

1 kommentar:

  1. Kor flink han e å possere da! *dåne* Trur han må ta et kurs på jenten mine. (særlig Nora Helene). Minstemor her nekter jo å se i kamera, hehe.

    Herlige gutten!!

    Kjempeflotte bilda!

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)