Hei Tone :o) Du e blidd en god fotograf! Alle dine tre søte små e kjempeflott, og kommer nesten gjennom bildan dine. Og naturbildan du har lagt ut nu likte æ kjempegodt. Det va fotograf du sku blidd :o) Håpa nu du har det bra ellers. E jammen mange år sia æ har sett dæ. Kom nu tel å tenke på alle de latterkrampan vi hadde for lenge sia, du verden kor vi flira. Hvis du kjøre forbi Rognan, så må du stoppe innom å ta en kopp kaffe :o) -Hanne-
Hei snuppa;) Takk for god respons på bildan mine;) At jeg ikke visste at du bodde i Rognan! Kjørte jo forbi der i sommer!! Du får gi et lite pip når du ska te øya,kanskje større sjans for at vi treffes der;) Håpe det står bra til med deg også!
Hei Tone :o)
SvarSlettDu e blidd en god fotograf! Alle dine tre søte små e kjempeflott, og kommer nesten gjennom bildan dine. Og naturbildan du har lagt ut nu likte æ kjempegodt.
Det va fotograf du sku blidd :o)
Håpa nu du har det bra ellers. E jammen mange år sia æ har sett dæ. Kom nu tel å tenke på alle de latterkrampan vi hadde for lenge sia, du verden kor vi flira. Hvis du kjøre forbi Rognan, så må du stoppe innom å ta en kopp kaffe :o)
-Hanne-
Hei snuppa;)
SvarSlettTakk for god respons på bildan mine;)
At jeg ikke visste at du bodde i Rognan! Kjørte jo forbi der i sommer!!
Du får gi et lite pip når du ska te øya,kanskje større sjans for at vi treffes der;)
Håpe det står bra til med deg også!