onsdag 29. oktober 2008

Naturbilder...

Kan jo være greit å ta bilder av noe annet enn ungene av og til...
Har desverre ikke nådd å plukke rips i år...

Frost på lupinbelgene

Rim på høstblad

Nydelige gulfarger

Et gult blad blant det hvite og grønne

Gule blad dekket av snø

5 svaner på Sagelvatnet















2 kommentarer:

  1. Hei Tone :o)
    Du e blidd en god fotograf! Alle dine tre søte små e kjempeflott, og kommer nesten gjennom bildan dine. Og naturbildan du har lagt ut nu likte æ kjempegodt.
    Det va fotograf du sku blidd :o)
    Håpa nu du har det bra ellers. E jammen mange år sia æ har sett dæ. Kom nu tel å tenke på alle de latterkrampan vi hadde for lenge sia, du verden kor vi flira. Hvis du kjøre forbi Rognan, så må du stoppe innom å ta en kopp kaffe :o)
    -Hanne-

    SvarSlett
  2. Hei snuppa;)
    Takk for god respons på bildan mine;)
    At jeg ikke visste at du bodde i Rognan! Kjørte jo forbi der i sommer!!
    Du får gi et lite pip når du ska te øya,kanskje større sjans for at vi treffes der;)
    Håpe det står bra til med deg også!

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)