mandag 17. november 2008

Julekortbildet i boks;)

Har liksom blitt en tradisjon at jeg tar bilda hvert år før jul og lage julekort som jeg sende til slekt og venner. Som sagt så gjort, også i år;)
Og jeg må jo bare si meg enig med en fotograf jeg kjenne,jo flere det er med på bildet,jo vanskeligere er det å få alle på bildet bra...

Det ble vel tatt ca 75 bilder på diverse steder rundt om på gården..og her er vinneren;
Og her er noen av de andre kandidatene,det med sparken var jo litt artig,men fant ut at det var koseligere med et nærbilde av dem;)





1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder allesammen:-) Så koselig dere har det, med sny og alt. Idag regner det her. Ikke koselig i det hele tatt, vil jo også ha sny.

    Klem

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)