mandag 24. november 2008

Speilbilda;)

Skulle egentlig bare ta bilde av Sebastian mens han sto å kikka på pappan i vinduet,etterpå oppdaget jeg at det var en Sebastian til i vinduet..
Og da måtte jeg jo prøve mens han sto ved speilet i gangen også..;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)