Så var det tid for årets juletrefest. Sebastian var så liten i fjor,at da fikk han vel egentlig ikke med seg hva som foregikk,men i år var han klar til dyst;)
På med finstasen,julekaker på et fat og avgårde med hele gjengen..
Sebastian ble litt rystet over alle som var på bygdehuset,og alle ungene som løp omkring..men når han først fikk kaker på fatet sitt så var han såre fornøyd.
Så gikk i rundt juletreet og det var jo også en ny opplevelse for den lille kroppen..han kikka forundra på meg der vi gikk rundt treet og sang;)
Snakka hele tida om nissen for å forberede han på at det ville komme en nisse dit..og plutselig var han der!
Og dette var ikke en nisse av den koselige sorten desverre.han som er nisse på juletrefesten er av den bråkete litt sinte sorten..som truer med å putte ungene oppi sekken sin og ta de med seg oppå fjellet....så da blei det skriking selvfølgelig.. når nissen i tillegg hadde malt seg rød i ansiktet og var sint i stemmen så hjalp det ikke på akkurat.
Men etter mye overtalelse og godsnakk så gikk Sebastian med på å gå til nissen for å få godteri...
Da vi kom hjem og alle var så fint pyntet så fant jeg ut at det var på sin plass med et lite familiejulebilde og å få prøvd ut selvutløsningsmekanismen på kameraet..men det er jo ikke så lett å få alle fine,men det blei jo ikke så verst likevel?
Så koselig dere har det.
SvarSlettKjempefine bilder. Det er jo ikke rart at ungene blir redde for nissen når han er grinete og sint og truer med å putte dem i sekken sin.....hehe....ja, det går jo over..
Det var lenge siden jeg var på juletrefest nå....Men så har jeg jo ikke småbarn heller...Men man kunne jo helt sikkert fått lånt med seg ett eller to barn:-)
Men men, dere får ha ett riktig godt nytt år.
Klem