fredag 19. desember 2008

Juleforberedelser;)

Etter at vi kom oss ovenpå etter influensaen så har vi prøvd å få gjort litt for å få julestemning i huset. Vi har pynta med juleting og fra tirsdag til torsdag var mamma og Jørgen her,så da bakte vi pepperkaker og lagde julepynt,koselig;)

Litt bilder fra julehuset;

To søte smånisser


Selvsydd adventsduk

Snømannen Kalle

Hjemstrikka nisser,julegave fra Hilde for 2 år sida

Julebilde som mamma har sydd

Også noen bilder fra pepperkakebakinga og julepyntlaging;

Silje i heftig baking..

Sebastian fikk også prøve...

Også måtte han smake på deigen..han smakte i meste laget og det resulterte i kraftig utbæsjing kl 00.30 på natta..så da måtte vi opp og skifte bleie...

Julepyntlaging...

Tunga rett i munnen...





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)