Etter at vi kom oss ovenpå etter influensaen så har vi prøvd å få gjort litt for å få julestemning i huset. Vi har pynta med juleting og fra tirsdag til torsdag var mamma og Jørgen her,så da bakte vi pepperkaker og lagde julepynt,koselig;)
Litt bilder fra julehuset;
To søte smånisser
Selvsydd adventsduk
Snømannen Kalle
Hjemstrikka nisser,julegave fra Hilde for 2 år sida
Julebilde som mamma har sydd
Også noen bilder fra pepperkakebakinga og julepyntlaging;
Silje i heftig baking..
Sebastian fikk også prøve...
Også måtte han smake på deigen..han smakte i meste laget og det resulterte i kraftig utbæsjing kl 00.30 på natta..så da måtte vi opp og skifte bleie...
Julepyntlaging...
Tunga rett i munnen...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)