
Til helga skal vi heim te Grytøya,og det skal bli godt.
Vi kjører på fredag og skal være der til over helga en gang.
Og i helga er det Juksastevne,da skjer det visst mye forskjellig der ute.
På fredag er det Palleløp og pubkveld på brygga på Lundenes.
På lørdag er det selve fiskekonkurransen,det er støvelkasting for ungene
og de voksne skal visst kaste noe annet....og ellers skal det visst skje mye annet også;)
Er jo artig at det skjer noe utenom det vanlige på Grytøya når vi drar dit,og siden vi ikke bor ved havet så er det jo gøy for ungene at de får se noe som har med havet å gjøre;)
Gleder oss veldig,skal bli godt å komme bort litt;)
Bi garantert arti me Juksastevnet. Hadde egentlig tenkt mæ heimom då æ og, men ska jobbe i stedet førr. Kos dåkker masse!!! :)
SvarSlettHmf..syns godt du kunne ha tatt turen te øya da,så kune vi møttes...men,men...det får være te en anna gang;)
SvarSlettJa, det e sannelig på tide at vi treffest snart. E kjempelenge sia sist! :)
SvarSlett