Nå skulle det egentlig ligge et bilde av et bilde av et stort fint hjerte her...men det var ikke bare bare finne et som godt nok kunne vise det budskapet jeg ville ha fram...jaja;)

Det jeg ville si var...
JEG HAR DET SÅ BRA FOR TIDA!
Livet er herlig,jeg har det så bra både på privaten og på jobb (har jo ikke hatt det ille tidligere,men det er akkurat som om jeg har fått en "ny vår")
Skal ikke gi alle credit ttil jentetreffet i Bodø i helga,men tør påstå at det var med på å gi meg en puff,en ekstra energi-innsprøytning;)
Det har skurret litt på jobb den siste tida,jeg vikarier dette året som avdelingsleder,og har strevd litt med å finne min rolle i den jobben.
Jeg er ikke av de mest utadvendte og selvsikre personer på denne jorda,og jeg har kanskje ikke klart å være så tydelig og bestemt som det kreves av den i en sånn stilling.
Så da jeg dro til Bodø,tok jeg med meg ei lita bok som jeg tenkte jeg kunne notere litt i.
Så på søndags morgenen mens de andre lå å sov,så satte jeg meg ned for å skrive.
Jeg skrev så blekket spruta,og jeg fikk ned alt det jeg har tenkt i det siste og som jeg tenkte å få sagt på avdelingsmøtet som vi skulle ha dagen etter jeg kom hjem fra Bodø (møtet var i går).
Jeg sa fra til styreren i barnehagen tidligere på dagen,at jeg hadde noe jeg ville si til alle sammen på møtet.
Det var greit for henne,og jeg tenkte at nå fikk det bære eller briste...det jeg hadde tenkt så lenge på måtte sies...
Jeg ba om ordet på møtet,rensket stemmen og begynte å si det jeg hadde å si...
Alle på møtet lyttet oppmerksomt og nikket som tegn på at de var enige i det jeg sa...
Det var så godt å få sagt det jeg ville si,og etterpå fikk jeg masse skryt og annerkjennelse av styreren og de andre.
Styreren ba meg enda om jeg kunne skrive det jeg hadde sagt på et ark og henge det opp på pauserommet,sånn at vi alle kunne minne oss selv om det jeg hadde sagt.
Hun takket for at jeg hadde fått sagt og satt så fine ord på mye av det vi alle hadde tenkt på...
Dåååån,går det an å treffe innerblink klarere???
Tidligere samme dag hadde en av de andre ansatte i barnehagen gitt meg skryt for samlinga jeg hadde hatt,så denne dagen var god dere!!!
Jeg føler at jeg lever i en lykkerus og livet er godt å leve!
Og satser på at det kommer til å vare,
for jammen er livet godt å leve når man har det sånn som jeg har det nå!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)