mandag 16. november 2009

Vektstatus uke 46...

Etter søsterturen til Oslo forrige helg,med masse god mat og drikke...så kom det ikke som noen stor overraskelse at vekttapet fra uka før var kommet på igjen:(
Men jeg håpet jo at det at vi bodde ca 20 minutters gå-tur fra sentrum skulle være med på å holde kontroll...men den gang ei...
Stor var derfor gleden da jeg gikk på vekta i dag og hadde et vekttap på minus 1,1 kg;)
Det viservel bare at man kan tillate seg selv å skeie ut en gang i blant...så lenge man ellers passer på å spise sunt,nok og i tillegg beveger seg;)
Til helga er det jentehelg i Bodø med Hanne,Hanne Line og Gunn...og der kommer det nok til å vanke både god mat og drikke,men så lenge man ellers "gir jernet" og passer seg for hva som puttes i munnen,så går nok det også helt fint!
Gleder meg masse til å treffe jentene igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)