Etter søsterturen til Oslo forrige helg,med masse god mat og drikke...så kom det ikke som noen stor overraskelse at vekttapet fra uka før var kommet på igjen:(
Men jeg håpet jo at det at vi bodde ca 20 minutters gå-tur fra sentrum skulle være med på å holde kontroll...men den gang ei...
Stor var derfor gleden da jeg gikk på vekta i dag og hadde et vekttap på minus 1,1 kg;)
Det viservel bare at man kan tillate seg selv å skeie ut en gang i blant...så lenge man ellers passer på å spise sunt,nok og i tillegg beveger seg;)
Til helga er det jentehelg i Bodø med Hanne,Hanne Line og Gunn...og der kommer det nok til å vanke både god mat og drikke,men så lenge man ellers "gir jernet" og passer seg for hva som puttes i munnen,så går nok det også helt fint!
Gleder meg masse til å treffe jentene igjen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)