fredag 1. januar 2010

Nyttårsfeiring;)

Så var vi kommet inn i år 2010
og da er det vel på sin plass med litt bilder fra årets nyttårsfeiring;)
Feiringa foregikk i stille og rolige former her på gården,
med små barn i huset tar det liksom ikke helt av heller;)
Tidlig på ettermiddagen gikk vi ut for å fyre på noen raketter
for at Sebastian også skulle få med seg nyttårsfeiringa.
Og da er det viktig med god beskyttelse,
selv om man bare skal SE på;)


Stjerneskudd er toppen!

Alle de 3 søte små med hver sitt stjerneskudd...

Litt skeptisk men samtidig var det gøy;)

Og til barne-tv knuste vi pepperkakehuset,Sebastian hadde tunga rett i munnen
og klarte helt fint å slå huset i stykker;)

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

2 kommentarer:

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)