Så var vi kommet inn i år 2010
og da er det vel på sin plass med litt bilder fra årets nyttårsfeiring;)
Feiringa foregikk i stille og rolige former her på gården,
med små barn i huset tar det liksom ikke helt av heller;)
Tidlig på ettermiddagen gikk vi ut for å fyre på noen raketter
for at Sebastian også skulle få med seg nyttårsfeiringa.
Og da er det viktig med god beskyttelse,
selv om man bare skal SE på;)
Godt nytt år, Tone! Herlige bilder!
SvarSlettGodt nyttår til deg også;)
SvarSlett