Så er ENDELIG jeg også på Spotify;)
Og det er så bra,er jo så masse bra musikk der,og det jeg liker aller best så langt er at når du søker etter en sang eller ei gruppe,så kommer søkemotoren opp med andre sanger/artister i samme sjanger.
Så da finner man jo grupper og sanger som man har helt glemt eksisterer;)
Problemet mitt nå er å finne ut hvordan jeg laster ned musikken til pc`n eller mp3 spilleren...
Link til Spotify;
Men for å kunne komme deg inn må du bli invitert av andre som allerede er der og som har betalversjonen.
Jeg har foreløpig gratis-versjonen;)

Kan man det da? Laste ned, altså? Må sjekke...
SvarSlettNei...Hanne sa at det ikke gikk:(
SvarSlettDu må ha premium-versjon for å kunne laste ned, eller spille av på f.eks. iPod/bærbar spiller
SvarSlett¤
Du kan ikke laste ned med gratisversjonen nei... Men betaler du (tror det er 99 kr pr mnd) for den oppgraderte versjonen, kan du laste ned, og spille av fra mp3-spiller.
SvarSlett