I dag var rørleggeren her og satte opp nytt toalett,satte på vannkran,koblet til vaskemaskinen og dusjkabinettet.
Og siden vi er 5 i huset,så hadde vi loddtrekning om hvem som skulle få teste dusjen først;)
Og gjett hvem som vant???
Det var MEG!

Jeg tok minsten med meg og vi storkosa oss i dusjen;)
Og selv om det er endel klager på steamdusjer,så fant jeg hvertfall ut en ting...
Man blir ren...veldig ren...på de fleste steder;)
Her ser dere vidunderet;
Og da jeg søkte etter bilder av noen som dusjer,så kom jeg over denne siden;)
Gratulerer med nytt bad!! Endeliiig!
SvarSlettRegner med at hele familien fra nå av kommer til å stille nydusja opptil flere ganger om dagen *knis*
Måtte se på den linken du hadde lagt ut, og fikk meg en skikkelig god latter. Tror jeg foretrekker damemåten å dusje på, selv om det tar lengre tid, hehe.