mandag 3. mai 2010

Jeg vant!!!

I dag var rørleggeren her og satte opp nytt toalett,satte på vannkran,koblet til vaskemaskinen og dusjkabinettet.
Og siden vi er 5 i huset,så hadde vi loddtrekning om hvem som skulle få teste dusjen først;)
Og gjett hvem som vant???
Det var MEG!
Jeg tok minsten med meg og vi storkosa oss i dusjen;)
Og selv om det er endel klager på steamdusjer,så fant jeg hvertfall ut en ting...
Man blir ren...veldig ren...på de fleste steder;)
Her ser dere vidunderet;

Og da jeg søkte etter bilder av noen som dusjer,så kom jeg over denne siden;)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt bad!! Endeliiig!

    Regner med at hele familien fra nå av kommer til å stille nydusja opptil flere ganger om dagen *knis*

    Måtte se på den linken du hadde lagt ut, og fikk meg en skikkelig god latter. Tror jeg foretrekker damemåten å dusje på, selv om det tar lengre tid, hehe.

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)