Da nærmer det seg slutten på prosjekt nytt bad;)
Før helga ble håndtakene satt på og overskapet hengt opp,så nå er det bare å vente på de resterende skapene fra Sigdal.
I begynnelsen av neste uke kommer elektriker og rørlegger for å fikse lys og toalett,
gleder meg veldig til å kunne ta i bruk nybadet,
og vi har en krangelk pågående om hvem som skal få æren av å prøve nydusjen først!
Så utrolig lekkert ;-)
SvarSlettJeg stemmer for at mor får prøve først!
mvh solfrid ¤
Ja,jeg også;)
SvarSlettHar tidligvakt i morra og er hjemme i to-tida,så trur jeg springer i dusjen før ungene komme rhjem fra skolen;) Hihi,god plan;)