lørdag 9. oktober 2010

Silje på ridetur med Coconut

Silje har ridd på Nyland Gård i 3-4 år(litt usikker hvor lenge ho har holdt på).

I løpet av de årene er ho blitt en kløpper på å ri,og ho får masse skryt av ho som har ridninga.Her om dagen skulle de på skogstur,og ho har lenge spurt om ikke jeg kunne være med å se på ho.

Jeg ser at ho som eneste jente i ungeflokken leiter litt etter posisjonen sin,og at ho fort kan forsvinne litt mellom de to guttene. Der for har jeg bestemt meg for å bruke litt ekstra tid på henne framover,sånn at ho føler at ho og kan kreve litt tid kun til seg selv.

Skogsturen med hestene var flott og det var en stolt mamma som kom tilbake til gården etter ridninga. Ho som har ridninga begynte å mase om at jeg også måtte prøve å ri...men den tror jeg at jeg må ta litt betenkningstid på gitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)