og jeg hadde gått ned 1,8 kilo(!!!!) siste uka;)
Det er jeg meget godt fornøyd med!
Forrige tirsdag hadde jeg en oppgang på 5oo gram...men det var etter ei skikkelig kosehelg med kjærsten i Oslo-og det syntes jeg egentlig det var verdt;)
Det går rette veien og det er flott,man blir liksom så mye mer motivert til å fortsette mot målet sitt når det går rette veien;)
Jeg var den med størst nedgang på kurset,og selv om det ikke er derfor man går på kurs-for å slå de andre liksom,så er det jo en deilig følelse;)
Så nå blir det å fortsette den gode trenden her,
minus 4,5 kilo så langt på kurset og målet er minus 6 før vi er ferdige-og det skal jeg klare!
Har allerede meldt meg på et nytt kurs,
er like greit å fortsette når man først er så godt i gang!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)