I dag er det dagen for å feire alle pappaene der ute;)
Gratulere m dagen!
Her i huset har vi en pappa som heter Stig-Arne.
Verdens snilleste og tålmodigste mann.
Men samtidig rettferdig og streng når det trengs.
Stiller opp når noen trenger hjelp,men har en tendens til å glemme å be om hjelp selv når han trenger det;)
I dag skal han få sove lenge og vi skal stelle fjøset (noe han motvillig gikk med på...)
Ungene har laget hver sitt kort til han (bilde lengre ned på sida).
Sebastian sitt kort...
Silje sitt kort...
Og til slutt Aleksander´s kort;)
Kaka har Rema 1000 bakt,veldig lettvint;)
Og til min egen pappa,Åsmund;Håper du får en fin dag,
trist at vi bor så langt unna hverandre,
ellers kunne vi feiret dagen sammen...
Blomster er bestilt
og kommer på mandag,
i tilfelle du var på hytta i helga;)
Gratulere m farsdagen,pappa;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)