mandag 22. november 2010

Heim te ØYA;)

Til helga skal jeg og ungene HJEM til Grytøya;)
Vi tar hurtigbåten på torsdags ettermiddag,
liker ikke å kjøre så langt aleine med ungene,
så da er det både kjapt og greit å ta båten.

Vi skal ta m oss litt julegaver,
og ellers bare kose oss.
Har ikke vært hjemme siden i sommer
og gleder meg til å se alle sammen igjen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)