Til helga skal jeg og ungene HJEM til Grytøya;)
Vi tar hurtigbåten på torsdags ettermiddag,
liker ikke å kjøre så langt aleine med ungene,
så da er det både kjapt og greit å ta båten.
og ellers bare kose oss.
Har ikke vært hjemme siden i sommer
og gleder meg til å se alle sammen igjen;)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)