Kjører til Tromsø i dag for å ta pysjamasflyet derfra i morra kl 6.45...får låne soffan til ei venninne i Tromsø i natt,så slipper jeg å stå opp halv fem i natt for å rekke innsjekk og ombordstigning i rett tid.
Kjempespent på morradagen,
skal først møte hos frisøren og etterpå er det styling og sminking og fotografering...
Puh! Verre enn en gjenomsnittlig dag i barnehagen;)
Blir vel noen bilder å legge inn på fredag kanskje;)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)