onsdag 29. juni 2011

Off to Oslo;)

Da pakker jeg snippveska og tar meg en tur til Oslo;)

Kjører til Tromsø i dag for å ta pysjamasflyet derfra i morra kl 6.45...får låne soffan til ei venninne i Tromsø i natt,så slipper jeg å stå opp halv fem i natt for å rekke innsjekk og ombordstigning i rett tid.


Kjempespent på morradagen,

skal først møte hos frisøren og etterpå er det styling og sminking og fotografering...

Puh! Verre enn en gjenomsnittlig dag i barnehagen;)


Blir vel noen bilder å legge inn på fredag kanskje;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)