onsdag 1. februar 2012

Long time...


Jammen e det lenge sida sist æ skreiv på bloggen!!!

Det er så mye som skjer for tida,
dagene løper avgårde for man får sukk for seg...

Sola er endelig kommet tilbake...jippi!
Merker at dagene blir lengre og lysere...deiiilig!

Vi har kjøpt oss "nye" brukte møbler til kjellerstua
hos ei som bor her i bygda.
Ho venter sin nye sofa om et par uker,
så da får vi vårt "nye" møblement på plass;)
Det blir bra!
Nå har vi 2 forskjellige 3 setere der nede,en vinrød og en grønnblomstrete...urk!
Skal bli godt med litt forandring;)
Ho betalte ca. 20.000 for en 3-seter,en stor puff og en 1,2 seter for ca 10 år siden,
vi skal få kjøpe det for 3000,-;) Godt fornøyd med det;)


Forrige søndag var jeg på fjelltur med en av kollegaene mine til Balsokken.
Det er så lite snø i år at det gikk helt fint å gå dit til beins;)
En flott tur!


På mandag var jeg på Finnsnes på foredrag om Naturlig Mat med Line Holdal (LilaLife).
Spennende, lærerikt og opplysende!
Var en god del som jeg har hørt tidligere men også endel nye tips til hvordan man lettere kan lage hverdagsmaten fra bunnen av på sunnest mulig måte;)


I morra har vi karneval i barnehagen...
...og jeg skal være heks!!!


Snart er det helg og helga er fylt med planer;)
Men blir nok tid til litt kos også;)

Nå venter senga, tidligvakt i morra og minsten skal ha med seg en venn hjem etter skolen;)
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)