Etter å ha gått noen "kose-tørr-trenings" runder på ski med minstemann her hjemme ved huset,
tok jeg eldste avleggeren med meg på en skitur.
Vi gikk etter ei løype som kalles Brattenga,ca 1 mil lang (tror jeg?)...
En fantastisk flott tur
i nyyyydelig vær!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)