lørdag 3. mars 2012

Skitur sammen med eldstemann;)

Etter å ha gått noen "kose-tørr-trenings" runder på ski med minstemann her hjemme ved huset,
tok jeg eldste avleggeren med meg på en skitur.
Vi gikk etter ei løype som kalles Brattenga,ca 1 mil lang (tror jeg?)...

En fantastisk flott tur
i nyyyydelig vær!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)