Jeg har alltid vært interessert i interiør,
og elsker å gjøre det fint rundt meg med diverse "stæsj"og småting.
Når det kommer til møbler så føler jeg ofte at jeg blir litt fastlåst
av økonomi og det som er praktisk framfor det jeg EGENTLIG vil ha...
Ofte føler jeg at jeg er litt seint ute
når det gjelder trender,
så også med den siste...paller til bord,sofa+++
Men det er jo SÅ MYE FINT!
Og så mye inspirasjon å hente på diverse blogger og nettsider!
Se bare på alt det lekre nedenfor!!!
Har SÅÅÅÅ lyst på sofaborda v paller med glassplate oppå...
og for ikke å snakke om utemøbler på verandaen!
Må bare bearbeide og overtale mannen i huset litt!!!!
Kosekrok på verandaen...
Oppheng til diverse småtteri innendørs...
Resting outside...
Stilig kommode!
Se for deg en kopp kaffe og en god bok i denne kroken!
Pallesofa og kabeltrommel til bord!
Behagelig!
Og en liten krok til avslapning og rekreasjon innendørs...mors lille hjørne tenker jeg vi kaller det!
Sofabord med hjul på og hyller under...praktisk!
Sjekk denne! Romantisk!!!
MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)