lørdag 25. august 2012

Flink "skolejente";)

Lite tid til blogging denne uka,
har vært på jobb 4 dager og i går var det frifredag;)
Ettermiddagene og kveldene går til trening og lekser,
mye som skal leses
og siden vi som går samlingsbasert skal gjennom samme pensum som de som går stasjonært,
så er det mye som skal leses på egenhånd...


I går var vi og rydda ved ved et av jordene her på gården, Stig-Arne har stuva ned masse busker
og rydda slik at det skulle bli mer oversiktlig og fint;)


Sebastian slapper av på vedstabelen;)


Deilig å være ute og bruke kroppen,
god styrketrening å løfte på alle greinene;)

I dag er det 5-års jubileum på treningsstudioet hvor jeg trener,
foredrag og etterfølgende bootcamp med Lene Hansen...grugledes!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)