tirsdag 28. august 2012

Ny skoleuke


Så var jeg på plass i Tromsø igjen for ei ny skoleuke.
Gårdagen gikk fort, skole først i Breivika,så fikk jeg haik inn til byen hvor jeg møtte tanta og onkelen til Stig-Arne som jeg bor hos denne gangen.
Så dro vi opp til leiligheta deres og jeg fikk satt fra meg kofferten...prøvde å pakke så lite som mulig, men er ikke bare bare når man skal ha med seg en dunge skolebøker i tillegg til uteklær og litt annet klesskift.

Så skulle Nina ned til byen på et møte, så da heiv jeg meg med og dro for å handle litt nødvendigheter.
Fant meg en fin Norheim sekk på G-sport som jeg tenker å bruke som skolesekk, også kan jeg jo bruke den som tursekk i tillegg...lurt!

Så hjem for å spise middag og etterpå var det litt avslapning før vi dro avgårde til;


Nina hadde booket seg sykkeltime der fordi de skulle reise bort,
og siden jeg vurderer å melde meg inn der slik at jeg får trent de ukene jeg er i byen,
så heiv jeg meg med dit også;)

Det var et nytt opplegg som startet opp i går,
TDF-cycling.
De skal sykle etappene i Tour de France,
i går var det første etappe, altså tempoetappen.
27 minutters oppvarming, før det var 17 minutter hvor man skulle gi det man hadde!
Artig!

Sliter litt med at jeg får vondt i nakken/skuldrene når jeg sykler, mulig det er fordi styret burde vært stilt litt høyrere fikk jeg tips om hos Nina,så skal se på det når jeg kommer hjem på sykkelen hjemme for jeg sliter med det samme der.
Men spinninga var artig og jeg likte sentret, så skal ringe i dag og snakke med en kundeveileder der ifh til medlemsskap.
Håper vi kan finne en gunstig måte å ha et medlemsskap på de ukene jeg er i byen, skal jo ut i praksis uke 39-44 og da håper jeg jo å kunne være hjemme, og da er det jo surt å betale for et medlemsskap som man ikke får brukt??? Får se hva vi kommer fram til;)

I dag er det ny skoledag,
i det første faget er vi delt i 2 grupper, den ene begynner 08.15/08.30 og den andre 10.15, vi kommer til å bytte på annenhver samling hvem som får sove lenge...og i dag fikk jeg sove lenge;)

Får se hva det blir til etter skolen i dag,mulig jeg drar en tur til Jekta.
Skal gå til skolen, er ca 2 kilometer, en grei morrastur og fint med litt frisk luft i ansiktet får man setter seg på skolebenken;)

Ha en super dag alle mann alle;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)