onsdag 26. september 2012

Travle tider...


Etter ei ny skoleuke (uke 38) var det hjem for litt helgekos før det bar inn i en hektisk periode med praksis... 6 uker i praksis i en annen barnehage her på Storsteinnes.
Fikk heldigvis tilpasset praksis på grunn av barna og det er jeg glad for;)
Har jobbet der tidligere, før eldstemann ble født, og det er 15 år siden, så er faktisk 16 år sida jeg jobbet der...føles som det var "i går" men årene går fortere enn man aner;)


Litt kos mens jeg var aleine i Tromsø forrige uke;)


Så kjøpte jeg meg nye støvler mens jeg var i byen,deilige å ha på og litt stilige også;)


Også er det kommet snø i fjellene...:(
Er ikke helt happy med det, greit nok med snø, blir jo lysere og sånt...men gruer meg til glattis og dårlige kjøreforhold:(

Blir så som så med blogging nå framover, er mye oppgaveskriving mens vi er i praksis, så er lite tid til overs til "fritidssysler"...
Men et og annet innlegg blir det nok;)
Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)