lørdag 21. desember 2013

Førjulstid ;)


Så var lilla adventsduk og pynt bytta ut med rød duk og pynt ;)

Jula gir tid til å være mer sammen og gjøre ting man ikke prioriterer ellers, så i går kveld ble det en runde Scrabble, og gjett hvem som vant???
Jeg vant med 131 poeng, 2.plass fikk 107 poeng og delt 3. plass med 102 poeng.


I går tok vi inn juletreet og fikk satt det på foten, og i dag skulle det pyntes ;)


Jeg bruker alltid å henge på lys, glitter og andre lenker før ungene får slippe til...


…og slik ble det seende ut til slutt;)

Kos dere i førjulstida og bruk tida sammen med dem dere er glad i ;)
I morra er det søndag og internettfri her i huset, gleder meg til å gjøre masse forskjellig sammen med minsine <3 p="">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)