lørdag 21. desember 2013

Tåketur ;)


I dag hadde jeg en tåketur i det nydelige været.
Det var et par minusgrader og tåka lå tykk nede i bygda, så da fristet det til en gåtur.


Helt utrolig hvor trolsk stemning det blir med litt tåke som ligger rundt omkring.


Jeg hadde en flott tur, var borte i en times tid og fikk tatt flere fine bilder.


Kom hjem igjen med frost i øyenbrynene og fine røde kinn ;)



Ha en fortsatt fin kveld ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)