I dag hadde jeg en tåketur i det nydelige været.
Det var et par minusgrader og tåka lå tykk nede i bygda, så da fristet det til en gåtur.
Helt utrolig hvor trolsk stemning det blir med litt tåke som ligger rundt omkring.
Jeg hadde en flott tur, var borte i en times tid og fikk tatt flere fine bilder.
Kom hjem igjen med frost i øyenbrynene og fine røde kinn ;)
Ha en fortsatt fin kveld ;)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)