Så er vi blitt hardt angrepet av influensa..3/5 deler av familien er syke,håper bare vi er blitt friske igjen til påsken..
Silje og Sebastian er friske..enda..håper bare at de slipper,er ikke noe særlig å være syk når man har påskeferie og skal bruke dagene til samvær med familien,late seg,se på tv og gå koseturer på ski..
Neeeeeeiiii.... Må ikkje være sjuk nu da...
SvarSlettHåpe dokker kommer dokker på beina snart!
God bedring!
Ligg dokker strøken enda?
SvarSlettGod bedring, og god påske!
Hei vennen;)
SvarSlettNo har jeg skifta navn på bloggen min,blei jo litt dumt å ha nesten samme navn som deg..
Det å forandre klokkeslettet e ikke bare bare,ska se på det..
No e vi bortimot frisk alle mann,men jeg må visst ned te legen i morra og få dem til å spyle litt i øret mitt,høre fortsatt ikkeno etter ei uka med ørebetennelse..fyttigrisen det e for j...
Nei,vi talast!