søndag 16. mars 2008

Influensa..

Så er vi blitt hardt angrepet av influensa..3/5 deler av familien er syke,håper bare vi er blitt friske igjen til påsken..
Silje og Sebastian er friske..enda..håper bare at de slipper,er ikke noe særlig å være syk når man har påskeferie og skal bruke dagene til samvær med familien,late seg,se på tv og gå koseturer på ski..

3 kommentarer:

  1. Neeeeeeiiii.... Må ikkje være sjuk nu da...

    Håpe dokker kommer dokker på beina snart!

    God bedring!

    SvarSlett
  2. Ligg dokker strøken enda?

    God bedring, og god påske!

    SvarSlett
  3. Hei vennen;)

    No har jeg skifta navn på bloggen min,blei jo litt dumt å ha nesten samme navn som deg..
    Det å forandre klokkeslettet e ikke bare bare,ska se på det..
    No e vi bortimot frisk alle mann,men jeg må visst ned te legen i morra og få dem til å spyle litt i øret mitt,høre fortsatt ikkeno etter ei uka med ørebetennelse..fyttigrisen det e for j...
    Nei,vi talast!

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)