fredag 28. mars 2008

Klar for senga..

En liten "mann" i nattpysjen,og selv om han ikke ser så sengeklar ut her,så va det her bildet tatt en time før han la seg. Han e stort sett e seng rundt halv 8 hver kveld og da søv han 10-11 tima i strekk før han e klar til en ny dag.

På det nederste bildet e han i krypestilling,mye har skjedd de siste dagan. Vi gikk til innkjøp av 2 strømpebukse fra Sparkjøp med sklibelegg både på knærne og under føttern,og det så ut til at det va det han trengte,for etter det har han kommet seg i krypestilling og står ofte bare å gynge på knean,"klar til utskytning".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)