torsdag 27. mars 2008

Tre søte småbarn..

E ikke alltid så lett å få tatt bilde av alle tre samtidig,men med litt planlegging går det fint;)

Sebastian begynte å bli litt lei,men det ble jo ikke så verst;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)