I fjøsen e det siste innspurt på lamminga,så det har blitt til at jeg har måtta stått opp med morrafuglen,sida Stig-Arne e oppe på natta for å se til sauan..
Forhåpentligvis e det bare en overgang,og at Sebastian igjen vil gå over til å sove 10-11 tima pr natt..syns det e litt lite med 9 tima søvn på en liten aktiv kropp..
Det skulle ikke vært lov å være så blid før klokka seks på morran..
Se,mamma ka jeg fant!
Sebastian har fått nytt kallenavn;Støvsugarn.. Han reise seg opp overalt og det som måtte ligge på bordan blir kasta på golvet,og det nytte ikkje å ha duka på bordet lengre heller.. Og hvis han plages så sette han i et hyl som kunne knuse glass!
Ska tru om denna smake godt..
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)