tirsdag 20. mai 2008

Gjeeesp...

Så va morrafuglen tilbake på Opgård.. Sebastian har hatt en god periode hvor han sov helt til sju i lengre tid,men no har han fått et tilbakefall til gamle synder.. To daga på rad har han våkna før seks på morran og nekte å sove videre:(

I fjøsen e det siste innspurt på lamminga,så det har blitt til at jeg har måtta stått opp med morrafuglen,sida Stig-Arne e oppe på natta for å se til sauan..


Forhåpentligvis e det bare en overgang,og at Sebastian igjen vil gå over til å sove 10-11 tima pr natt..syns det e litt lite med 9 tima søvn på en liten aktiv kropp..

Det skulle ikke vært lov å være så blid før klokka seks på morran..



















Se,mamma ka jeg fant!

Sebastian har fått nytt kallenavn;Støvsugarn.. Han reise seg opp overalt og det som måtte ligge på bordan blir kasta på golvet,og det nytte ikkje å ha duka på bordet lengre heller.. Og hvis han plages så sette han i et hyl som kunne knuse glass!

Ska tru om denna smake godt..

Hm..e det nåkka spennandes på bordet no tru..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)