tirsdag 13. mai 2008

Opp og stå..

Den siste uka har det skjedd mye i utviklinga hos Sebastian,nå reiser han seg opp overalt,selv etter slette veggen. Når han hører noe nede i kjelleren står han å rister i porten og roper;)

Det ser ut til at han skjønner at kroken stenger han ute fra kjelleren for han står å strekker seg for å nå tak i den..som om han tenker at den skulle han gjerne klart å åpne,hadde bare armen vært litt lengre..
Eneste problemet er at han ikke får helt til å sette seg ned igjen,så når han skal ned roper han på hjelp;) Men øvelse gjør mester,så han får sikkert det også til snart..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)