Det ser ut til at han skjønner at kroken stenger han ute fra kjelleren for han står å strekker seg for å nå tak i den..som om han tenker at den skulle han gjerne klart å åpne,hadde bare armen vært litt leng
Eneste problemet er at han ikke får helt til å sette seg ned igjen,så når han skal ned roper han på hjelp;) Men øvelse gjør mester,så han får sikkert det også til snart..
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)