tirsdag 20. mai 2008

Ny vogn;)

Siden det begynner å bli noen år sida vi kjøpte trille til de andre to,fant vi ut at det var på tide å investere i en ny til Sebastian. Så var jeg inne på nettet og kikka på flere og falt for denne. Carena Free heter den og har flere ting ved seg som gjorde at jeg kjøpte den. For det første kan man bruke styret begge veier,veldig praktisk. Så har den sterke bremser,og gode store hjul. I tillegg er det integrerte seler i,også veldig greit. Også har den 3 innstillinger på ryggen,på den nederste blir ryggen liggende nesten helt flatt. Vi tenkte den ville være fin å ha til sommeren når vi skal kjøre sørover i bryllup,og i februar til neste år når vi skal til Syden. Vi har allerede hatt et par trilleturer i den for å se om Sebastian fikk sove i den,og det gikk helt fint.

Her prøvekjører Sebastian vogna for første gang..

Godt med sutta og puske seg selv i håret..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)