Silje va i bursdag til klokka 4,men da ho kom heim dro vi avgårde.
Selvfølgelig hadde det det byint å skye til da vi endelig kom oss avgårde,men vi skulle på båltur!
Da vi byinte å nærme oss bestemmelsesstedet kom de første regndråpan:(
Men vi hadde likevel en fin tur,og vi bor jo ikke i nord-norge pga været men på tross av det!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)