søndag 22. juni 2008

Båltur

Sida det e langt mellom godværsdagan her i Nord-Norge så må man ta ting på sparket for å få gjort nåkka ute i naturen..som sagt så gjort!
Silje va i bursdag til klokka 4,men da ho kom heim dro vi avgårde.

Selvfølgelig hadde det det byint å skye til da vi endelig kom oss avgårde,men vi skulle på båltur!

Da vi byinte å nærme oss bestemmelsesstedet kom de første regndråpan:(
Men vi fikk no laga oss et bål og vi fikk stekt oss pølsa..ungan satt i bilen og venta mens vi stekte pølsa og inni mella regnelingan gikk det jo an å være ute..
Men vi hadde likevel en fin tur,og vi bor jo ikke i nord-norge pga været men på tross av det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)