Endelig kom sola og med den litt varme,så nå har vi børsta støvet av shortsen og bikinien;)
Og når sola kom måtte vi skyndte oss å blåse opp det nye badebassenget vi hadde kjøpt;)
Og tror du ikkje søster og bror også dukket opp da de så at jeg fikk bade..!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)