lørdag 7. juni 2008

Sommer;)

Endelig kom sola og med den litt varme,så nå har vi børsta støvet av shortsen og bikinien;)
Og når sola kom måtte vi skyndte oss å blåse opp det nye badebassenget vi hadde kjøpt;)

Og tror du ikkje søster og bror også dukket opp da de så at jeg fikk bade..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)