lørdag 7. juni 2008

På tivoli..

Hvert år e det messa på Nordkjosbotn,Nordkjosmessa Der e det tivoli og masse stands hvor dem selg/prøve å selge forskjellige ting. I fjor va Sebastian akkurat kommet til verden den helga messa va så da sa det sjøl at jeg ikke kom meg dit. Stig og ungan va der den lørdagen de kom på besøk på barselhotellet. Så i år tok jeg alle 3 ungan med. Vi va der i ca 2 tima,da va de heldigvis ferdig og godt va det;)


I år fikk Sebastian prøve karusell for første gang,det va gøy!

Silje og Aleksander måtte jo være med og det va nok ikkje de mest spennandes karusellen dem noen gang har vært med på,men ka man ikkje gjør for lillebroren sin;)





1 kommentar:

  1. Åh, da er det vel like før vi får tivoliet hit også... *skynder meg å sette lås på pengeboka*
    Nora Helene må nok vente enda ei stund før ho får prøve seg i noen karuseller, siden ho ikke kan sitte sjøl enda...

    Så deilig med sommer forresten! Har hatt et par fine dager her også. Og plaskebassenget er kommet opp. Men i dag kom skyene, og det er bare vel 10 grader. *hutre*

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)